tirsdag den 9. august 2011

Den sidste dag i US

En underlig sidste dag - hvordan kan vi nu nå det hele?

Vi er slet ikke færdige med at snakke med vores nye (og for Christoffer også gamle) venner, kan vi en bådtur på Lake Erie.

Lars og jeg startede med lidt fornuftig - lidt tøj til mig - og selvfølgelig tørklæder. Cheryls far inviterede os ned og se sin båd (som han har doneret væk) og viste os rundt på Presque Island Marina i skønt solskin. Dave fik arrangeret en  bådture i hans ven Daves båd - det var en 50 cent tur, som Gladys sagde, men det var dejligt at nå.

Om aftenen have Cheryl inviteret til aftens mad igen og vi skulle sige farvel til alle de nye venner med en skøn middag. Jeg fik fødseldags gaver og der var kager for til Matteo og mig:















Vi er nu Dulles airport ved Washington og således på vej hjem - flyet letter herfra kl. 20.40 (tirsdag) og vi rammer  nok Egå ved 18-tiden (jeg har ikke lige vores billet, men jeg tror vi lander ved 14-tiden). Og så lige et par billeder:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar