tirsdag den 26. juli 2011

Graceland

Et af vores mål på turen var Graceland, både Lars og jeg var blandt 1,5 milliard som så ”Aloha fra Hawaii”, vi husker sorgen da Elvis døde i 1977. Jeg husker at så klip i fjernsynet af fans som tog til Graceland og jeg husker at jeg slet ikke kunne forestille mig at jeg kom til USA og slet ikke jeg skulle komme til at Graceland. Lars har det helt lige sådan. Da vi landede i Memphis, checkede vi ind på hotellet og så af sted til Graceland – lidt stressede for der var kun en time til lukketid. Heldigvis var det lukketid til for at købe billetter.
Vi købte billetter og fik udleveret en slags walk man med høretelefoner, hvor man selv kunne styre rundvisningen. Vi blev kørt med bus til selve Graceland – nu blev det spændende.
Vi så det hele huset, fly, bilerne, guldpladerne, tøjet, filmplakater etc. og det gjorde et stort indtryk, hvis nogen har glemt har Elvis fået en masse guldplader, I får nogle billeder men jeg lover vi har mange flere. Man måtte ikke fotografere med blitz, så nogle af dem er lidt slørede.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar